zondag 13 juli 2014

Zelgemaakt altaartje!

 
 Een aantal weken terug kreeg ik van één van de moeders van de basisschool een doos vol met allemaal vierkante kartonnetjes. Zo 15x15cm. "Net iets voor jou Petra, jij maakt overal wat van"...


Geïnspireerd door een artikel in de nieuwste "happinez", besloot ik te kijken of ik de kartonnetjes kan gebruiken om er een altaartje van te maken.
Eerst maakte ik even een proef om te kijken hoe het er uit zou komen te zien (zie boven).
Daarna ben ik gaan bladeren in oude tijdschriften, knippen, schuiven en nog eens schuiven en uiteindelijk plakte ik alles vast. De achterkant en de binnenkant van de deurtjes schilderde ik met acrylverf. Met lofertjes en kraaltjes "pimpte"ik het geheel!



                                                                 Het eindresultaat!!

1 opmerking:

Helmi zei

Mooi! Ik heb er ook wel eens gemaakt voor mijn zus. Kijk maar hier:http://helmicoenders.blogspot.nl/2011/10/drie-kleine-olifanten-in-dito-tempels.html