donderdag 11 april 2013

papierstrook 4 ( 101e van 365 dagen )

door: petra
-----------------------------------------------------------------------------------

Hé dames dat van gisteren: "aaah ga ik dat ooit redden, wat doe ik mezelf aan!!" moet je natuurlijk met een héle dikke korrel zout nemen...
Ik vind het juist een uitdaging om met een klein wit stukje karton als basis, zoveel mogelijk dingen te bedenken. Ik heb nog veel ideeën en mochten ze op zijn voor het einde van het jaar, dan houdt het idd op, maar zo ver ben ik nog lang niet...
Ik merk wel nu ik elke dag iets laat zien dat er weinig ruimte is voor andere dingen. Ik hoor wel vaker dat dit jammer gevonden wordt. De afgelopen tijd was voor mij erg druk, ik zie wat meer ruimte voor de komende periode, dus wie weet ook weer eens andere maaksels en verhalen??

Kijken jullie ook zo uit naar het weekend? Warmte, zon, buiten...ik heb er zó'n behoefte aan!!!!!

Kijk eens op deze site voor nog meer lentegevoel!!

klik op de foto!

3 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Herkenbaar! Er is wel een beetje "moeten", maar het is vooral een leuke uitdaging, het regelmatig bloggen. Al zou ik mezelf niet de "verplichting" aan willen doen om elke dag wat te posten! Ik kijk praktisch elke dag even en vind het idd erg leuk dat er ook af en toe wat anders bij staat. Zoals een leuk recept of zo.
Alvast heel fijn weekend! Daar heb ik ook veel zin in!
Groetjes,
Akkelien

Nicole zei

Gelukkig maar. Want zoals ik al schreef: ik vind het leuk!
Een fijn weekend alvast want als jij zon hebt.... heb ik het ook!!! ;-)

Blijmetkleur zei

Als ik mijn reactie op je vorige artikel nog eens lees, lijkt het inderdaad net alsof ik je kaarten niet leuk of mooi vind. Had ik gewoon niet zo moeten schrijven, sorry. Ik vind ze namelijk wel mooi, dat is het niet. Misschien dat het makkelijker is om te reageren op tekst dan op een kaart, zoiets? Maar ik vind het altijd leuk om naar te kijken wat je weer hebt gemaakt. Ga gewoon lekker door met wat jij leuk vindt, dat is het belangrijkste met bloggen! Nog een fijn weekend.
groetjes,
Famke