woensdag 10 april 2013

papierstrook 3 ( 100e van 365 dagen) en camping??

NUMMER 100!!!!!!!!!
nog maar 265...aaaaahhhhh, ga ik dat ooit redden? Wat doe ik mezelf aan!! ;)
door: petra

-------------------------------------------------------------------------------------

En dan ook nog even een vraag aan jullie! Wie weet er een mooie camping in midden Frankrijk? (auvergne bijvoorbeeld) Ook geschikt voor kinderen van 12/14 jaar mét zwembad en misschien aan een rivier? Qua grootte denk ik aan een 100-200 plaatsen, maar wijkt dit af zijn we flexibel!!!
Hoop van jullie te horen!!

2 opmerkingen:

Blijmetkleur zei

Mooie kleurtjes Petra! En vergeet niet, je zit natuurlijk nergens aan vast, het is geen verplichting om dit nog 265 dagen te doen. Je kunt zomaar weer ergens anders over gaan bloggen. Heel eerlijk gezegd vond ik dat ook leuker omdat je er dan ook iets bij schreef.
Ik ga zelf waarschijnlijk ook naar de Auvergne deze zomer. Ik heb het geluk dat mijn vader daar woont en dat we altijd in zijn huis mogen. Dus een camping zou ik eigenlijk niet weten. Succes ermee!
groetjes,
Famke

Nicole zei

Ik geniet van de kaartjes die jullie maken. De technieken, de kleuren, de tekeningen... ik vind het leuk en knap! Ik snap wel dat je nu een dipje hebt maar van mij mogen jullie best nog wel even doorgaan hoor! Enneh, helaas geen tip voor een leuke camping. Succes met zoeken!