donderdag 21 februari 2013

vrij...( 52e van 365 dagen)

door: petra

3 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Deze vind ik ook wel weer heel bijzonder.

Blijmetkleur zei

Deze is mooi! Het doet me erg denken aan SoulCollage. Heb je geen zin om een keer mee te doen aan een SoulCollageworkshop in Leeuwarden? Mocht je interesse hebben kijk dan eens op mijn website:
http://soulcolours.nl
(Het is wel een beetje brutaal, en dit doe ik normaal gesproken ook niet in een reactie op iemands blog maar omdat je uit Friesland komt én deze kaart hebt gemaakt doe ik het toch maar wel)

Blijmetkleur zei

Eigenlijk mag je bij SoulCollage een kaart van iemand niet duiden maar ik zie een soort rustpunt, en ook een weg ergens naar toe, naar meer ruimte ofzo. maar ja, het is jouw kaart. En je schreef al dat het wat hectisch en druk is op dit moment, dus het is misschien niet voor niets dat je deze kaart nu maakt. En het lijkt mij ook leuk jou eens een keer te ontmoeten! In de lente dan maar?
groetjes, Famke