dinsdag 10 juli 2012

De zwarte stiften (ook al kopen we mooie, goede) vliegen leeg hier. Er wordt wat af gedoodled hier in huis. Zelfs Thimo is zo nu en dan besmet met het virus. Gezellig hoor!!....


Gisteravond heb ik er eentje gemaakt, die ik ook inkleurde. Ook leuk om eens te doen!

Vanavond is de eindmusical van groep acht waar Thimo in zit, we hebben allemaal erg zin in om er naar toe te gaan! Al weken horen we stukken tekst en de liedjes voorbij komen. Gister schilderden we samen nog aan het decor.We gingen vier jaar achtereen naar de eindmusical. Groep 7 wordt er n.l. ook bij betrokken. We gingen twee keer naar Mirthe en aansluitend twee keer voor Thimo. En dan nu voor de laatste keer... Een apart idee dat ik straks beide kinderen op het voortgezet onderwijs heb. Een nieuwe start van een nieuwe periode. Ik hoop dat ik het vanavond een beetje droog houd. Ik vrees van niet...

Jullie ook een fijne avond!

4 opmerkingen:

Blijmetkleur zei

Ja, die eindmusical, laat de tranen maar lekker stromen zou ik zeggen. Geniet ervan!

Moois van mie zei

ik doe dat ook regelmatig, maar zo mooi als die van jou krijg ik de mijne niet ! Ik vind hem echt prachtig !

Moois van mie zei

ik doe dat ook regelmatig, maar zo mooi als die van jou krijg ik de mijne niet ! Ik vind hem echt prachtig !

Anoniem zei

Waaaauw heel mooi ook met kleur zijn ze leuk
Xx Amarins