zondag 22 april 2012

spijkerstof-rolletjes!


Een tijdje terug was ik ook al in de weer met spijkerstof-rolletjes. KLIK . Als je dit ook eens wilt proberen, is het handig om van te voren hetgene dat je wilt maken uit papier te knippen. Zo kun je beoordelen hoe je de rolletjes het best kunt verdelen om de goede vorm te krijgen.


Voor Trienke maakte ik op verzoek een pompeblêd. (de "hartjes" uit de Friese vlag)


Hij is onderweg naar jou in Noorwegen!!!

Op valentijsdag werd bij Petra van homemadebypeet een zoon geboren: Birk. Deze maakte ik voor hem!

Geniet nog even van je avond en voor morgen weer een fijne start van je (werk)week!!

2 opmerkingen:

Helmi zei

Leuk, ik zag dit laatst ook in de wereld-winkel, maar dan van papier.

Petra zei

Hangt hier helemaal mooi te zijn!!

Heb n probleempje met mn weblog... grmbl... als ik inlog krijg ik een blanco dashboard, dito als ik een nieuw bericht wil maken... schiet zo niet op! Als ik er weer op kan komt de foto van "Birk" er op ;-)

Leafs Pe