dinsdag 21 juni 2011

mozzarellataart op de langste dag

 ...en op zo'n "lange"dag heb je misschien wel zin om eenvoudig, maar héél lekker te kokkerellen.
 tomaat, basilicum en mozzarella. Wat mij betreft een perfecte combi. (ik strooide er nog wat Italiaanse kruiden erover)
 Lekker om hierbij een rucolasalade te eten met een scheutje balsamicocrème.
 Eigenlijk moet je dit buiten in het zonnetje eten. Wit wijntje erbij...(maar met grijs weer als vandaag smaakt ie binnen aan tafel ook. Kaarsje aan, een rood wijntje erbij mmmm)

3 opmerkingen:

Helmi zei

Hoi Petra, ik zag net dat ik je nog niet volg. Er staan fantastische dingen op je blog. Bedankt voor de reacties op mijn blog, ik herken dat wel dat leerkrachten vaak te complex willen doen. De kinderen in Deurne hebben met zoveel plezier gewerkt en wat ze maakte is GOED!
Fijne dag, Helmi

Jolanda zei

Dat ziet er heerlijk uit!

Marjanne zei

mmm mischien dat ik dat vanavond wel ga maken!!