woensdag 13 april 2011

uitslag GIVE-AWAY !!

Gisteravond heb ik voor alle deelnemers een briefje gemaakt en in het etuitje gestopt. Ik had beloofd dat als Thimo uit school zou komen hij de winnaar mocht trekken.
Daar zaten we dan met z'n tweetjes. Het etuitje tussen ons in. We hadden er helemaal zin in en vonden het zelfs een beetje spannend!!.... Na overleg hadden we besloten dat we steeds één voor één een briefje eruit zouden halen en dat de laatste de winnaar zou zijn. En zo deden we het!!
INGE van het blog: BAKPARADE was het laatste briefje!! (ook leuk om haar eens te bezoeken!)


*gefeliciteerd*gefeliciteerd*gefeliciteerd*gefeliciteerd*gefeliciteerd*gefeliciteerd*


Inge wil je jouw adres even naar me toe mailen ? (petra.quarre@home.nl)

Dan kan ik het zo spoedig mogelijk naar je toesturen!!!

Ik wil de andere blogmeiden bedanken voor het meedoen en wie weet hebben jullie bij een volgende give-away meer geluk!

3 opmerkingen:

HaakZaken zei

Hoi Petra, ik was wel nieuwsgierig! Jammer voor mij, maar heel erg leuk voor Inge. Gefeliciteerd met de superleuke etui. Groetjes Hannie

De Bakparade zei

Wat leuk :)
Maakt mijn niet zo leuke dag helemaal goed :)
x Inge

Michaja zei

Inge van harte gefeliciteerd!
Alvast eeb heel fijn weekend gewenst. Groetjes Michaja