maandag 21 maart 2011

mooie nagels

Onze nicht Nynke is sinds kort bezig met een cursus voor nagel-styliste. Om goed te kunnen oefenen heeft ze proefpersonen nodig. Mirthe houdt erg van lange nagels en was vandaag aan de beurt om haar nagels te laten verwennen en versieren.


Samen hebben ze heerlijk zitten tutten en kletsen, met verrassend mooie nagels als resultaat!!
Hier kun je mee voor de dag komen!! Misschien dat ik mijn nagels binnenkort ook eens laat doen?! ( Zo'n aanbod moet je ten slotte niet laten schieten) Moet ik ze eerst een beetje laten groeien...momenteel zijn ze vooral praktisch kort.

*noflike* dag!!







3 opmerkingen:

De Merle zei

Oei, de zomer komt eraan!
Zo voelt het als ik die mooie nagels zie. Prachtig!
Mijn buurvrouw heeft een nagelstudio, waar ik vorig zomer mijn teennagels heb laten opvrolijken. Heerlijk!

Groetjes,
Karin

het meisje met de mooie nagels zei

Ze zijn ècht heel goed gelukt~!~. Ben er heel blij mee♥.

Tût Mirthe ☺

Fan sels zei

Oh, prachtig hoor, helaas bijt ik erop:(, dusss.... aan mij niet besteed.
groetjes, Truus