woensdag 8 december 2010

KERSTSFEER IN HUIS

Vanmiddag heb ik bij het tuincentrum inkopen gedaan, waarmee ik ons huis een beetje in de kerstsfeer kan gaan brengen. Groene takken, een wit/parelmoerglans gespoten tak, een paar waxine-lichtjes-houders die je aan de takken kunt klemmen, en nog wat matte en glanzende witte kerstbal-hartjes. Uit de afprijsschappen viste ik een mooie zilverkleurige schaal, die een kleine beschadiging heeft, maar dat zie je niet als er vanalles in ligt. Ik had ook nog wat spulletjes liggen, zoals stukken schors/hout. Het eindresultaat staat in de woonkamer op tafel. (om vervolgens zowat in zijn geheel van de schaal getrokken te worden, omdat het in mijn lange vest bleef hangen!!!) Onderstaande houten engeltjes kocht ik járen terug in een klein winkeltje. Ze hangen elk jaar op dezelfde plek aan twee kastknoppen. Eigenlijk een hele vervelende plek, omdat ze elke keer als je de kast opent naar beneden vallen. Maar ja, het staat zo leuk!




Van het overgebleven groen, maakte ik een decoratie voor op de witte houten in de achterkamer. Mooi subtiel in lichte en rustige tinten. Dit jaar nemen we i.v.m. de twee jonge katten geen kerstboom, maar breng ik stukje bij beetje met andere dingen de kerstsfeer in huis.


Geen opmerkingen: