dinsdag 23 november 2010

VOORPRET

Al jaren vraag ik voor mijn verjaardag abonnementen op tijdschriften. Vooral woon- en tuinbladen staan hoog op mijn verlanglijstje. Ik geniet zó van al dat moois in die bladen! Van de foto's, de kleuren en de creativiteit. In mijn boekenkast liggen ze allemaal mooi op stapeltjes bij elkaar, want ze weg doen valt niet mee.( En waarom zou ik? die kast is toch groot genoeg?) Vanmiddag had ik zin om alle december-nummers bij elkaar te zoeken om alvast wat inspiratie op te doen voor de komende maand. Ik hou erg van die gezellige sfeer met veel kleine lichtjes. We zijn erg aan het twijfelen of er een kerstboom gaat komen, i.v.m. de kat van 4 maanden en één van een jaar. Ze rennen veel achter elkaar aan, dus of er iets van de boom en de versieringen overblijft.....

1 opmerking:

Anna-R zei

Een kerstboom mag eigenlijk niet ontbreken Peet!!!
Maar ik heb dus ook alle december nummers weer tevoorschijn gehaald haha, en in de laatste Vt wonen 2010 dus staat met tape een hele leuke boom op de muur en alle ballen ook getaped. Volgens mij met zwarte tape zal dat waanzinnig staan in je huis. Probleem opgelost?