woensdag 17 november 2010

REACTIE PLAATSEN

Van meerdere heb ik gehoord dat ze graag willen reageren op mijn berichten, maar niet weten hoe. Ik vind het natuurlijk erg leuk als jullie reacties plaatsen en leg het dus graag even uit. Het werkt heel simpel.
  • Onder elk bericht staat reacties. klik hier op.

  • schrijf je reactie (met je naam)

  • dan zie je reageer als. Door op het driehoekje daarachter te klikken, krijg je keuzes.

  • kies dan naam en vul je naam in, of klik op anoniem.

  • klik op reactie plaatsen.
Eénvoudig toch?! succes!

1 opmerking:

Ida Wiersma-Galama zei

Hallo Petra
En... was de preischotel lekker vandaag. Ik ben een collega van jouw lieverd, niet best, maar ja..
Hartstikke leuk is jouw blog geworden met erg leuke nifel-prularia. Kijk er graag op. Ga je nog wat maken (iets origineels natuurlijk) met Kerst, hou me aanbevolen. Groetjes van Ida (wel een jonge collega maar wel grijs haar!)Doei